Webaudit
Webaudit alatt azt értjük, amikor egy adott vállalkozás honlapját a cég tevékenységére vonatkozó mutatók szerint világítjuk át. Ebből kiderül, miért nem teljesít elég jól egy honlap az elvárthoz képest (alapprobléma például a reszponzivitás hiánya). Támpontokat kaphatunk a találati számok növeléséhez, ami komoly munkát igényel, hiszen szükség lehet a honlap tartalmának, de akár struktúrájának vagy vizuális kulcsainak átalakítására is. Egyes cégeknél az is könnyen kiderülhet, hogy az egységes gépezetként működő marketing-koncepció hiánya okozza a problémát.
Webaudit szolgáltatásunkat elsősorban olyan vállalkozások figyelmébe ajánljuk, amelyeknél még viszonylag könnyen módosítható az online kommunikáció és a médiaaktivitás. A kitűzött forgalomra vonatkozó célok mihamarabbi elérése érdekében mindig azokra az online médiumokra helyezzük a hangsúlyt, amelyekkel a leghatékonyabb eredményeket érhetjük el az adott helyzetben. Az eredmény pedig akár már néhány órán belül kézzelfoghatóvá válik
Mi történik ezután?
- A honlap teljesítményének javítása
- Az oldal betöltési sebességének gyorsítása (az optimalizálás egyik fő szempontja!)
- A kulcsszórelevancia növelése
- A vállalkozáshoz köthető aktív webtevékenységet folytató médiumok szélesebb rétegekhez való eljuttatása
- A fizetett hirdetések teljesítményének ésszerű feljavítása, hatékonyságuk optimalizálása
- A vállalkozás önmagáról kialakított képének egységesítése, a pozitív látogatói vélemények növelése
- A webergonómiai finomhangolása, felhasználók által az oldalon eltöltött idő növelése
- A vállalkozás összlátogatószámának célzott növelése
- A tevékenységi körre jellemző speciális információk, megoldások, trükkök bevetése