Webaudit


Webaudit alatt azt értjük, amikor egy adott vállalkozás honlapját a cég tevékenységére vonatkozó mutatók szerint világítjuk át. Ebből kiderül, miért nem teljesít elég jól egy honlap az elvárthoz képest (alapprobléma például a reszponzivitás hiánya). Támpontokat kaphatunk a találati számok növeléséhez, ami komoly munkát igényel, hiszen szükség lehet a honlap tartalmának, de akár struktúrájának vagy vizuális kulcsainak átalakítására is. Egyes cégeknél az is könnyen kiderülhet, hogy az egységes gépezetként működő marketing-koncepció hiánya okozza a problémát.

Webaudit szolgáltatásunkat elsősorban olyan vállalkozások figyelmébe ajánljuk, amelyeknél még viszonylag könnyen módosítható az online kommunikáció és a médiaaktivitás. A kitűzött forgalomra vonatkozó célok mihamarabbi elérése érdekében mindig azokra az online médiumokra helyezzük a hangsúlyt, amelyekkel a leghatékonyabb eredményeket érhetjük el az adott helyzetben. Az eredmény pedig akár már néhány órán belül kézzelfoghatóvá válik

Mi történik ezután?

  • A honlap teljesítményének javítása
  • Az oldal betöltési sebességének gyorsítása (az optimalizálás egyik fő szempontja!)
  • A kulcsszórelevancia növelése
  • A vállalkozáshoz köthető aktív webtevékenységet folytató médiumok szélesebb rétegekhez való eljuttatása
  • A fizetett hirdetések teljesítményének ésszerű feljavítása, hatékonyságuk optimalizálása
  • A vállalkozás önmagáról kialakított képének egységesítése, a pozitív látogatói vélemények növelése
  • A webergonómiai finomhangolása, felhasználók által az oldalon eltöltött idő növelése
  • A vállalkozás összlátogatószámának célzott növelése
  • A tevékenységi körre jellemző speciális információk, megoldások, trükkök bevetése