Ads hirdetés
Együttműködési lépések:
- Célok meghatározása
A Google AdWords fiókok vizsgálatakor az első és legfontosabb közös teendő a cég céljainak szóbeli, majd írásbeli meghatározása. Hol tartunk most, és hova szeretnénk eljutni?
- Médiumok létrehozása
Cél:
- gyors és tartós forgalomnövelés
- a cég ideológiájának további mélyítése a köztudatban
- Optimalizálás
- A landing page szerepe kiemelkedő: fontos, hogy a nyitóoldal figyelemfelkeltő legyen, és az egyedi előnyökre fókuszáljon.
- A kulcsszavaknak kulcsszerepük van. Az alapszabály: sohasem az ügyfél-igények, hanem a piac határozza meg őket, és mivel az folyamatosan változik, folyamatosan alkalmazkodni kell hozzá.
- Hirdetéseket segítő Google médiumok létrehozása, amely segíti az:
- ügyfélszerzést
- a forgalom növelését
- a márka bevezetését