Cordonline


Ha egy cégvezető meghatározza azt az igényét hogy milyen termékkel szolgáltatással szeretne erősebb pozíciót a Google-ben, és tegyük fel ezt 100 különböző SEO-val foglalkozó szakembertől kérdezi meg, akkor arra a 100 seo-s cég 100 különböző választ fog adni.

Természetesen az alap narratívákat figyelembe véve, de más más módon, tempóban, más más felületeketre hangsúlyt helyezve, fizetett hirdetéseket is ide értve Google szociál, gondolják megvalósítani.

Ez vezet át minket ahhoz a fontos ponthoz hogy cégünk kizárólag egyedi marketing konstrukciót épít fel előbb elvben, majd a gyakorlatban, folyamatosan fejlődve és üzemeltetve teljeskörűen.

Végezetül ebből az következik hogy kizárólagossági szerződés, és üzleti titoktartási nyilatkozat keretében vállaljuk az együttműködést.

Jó kezdet fél siker, a szorgalom hatalom.

Ma már egyetlen jó ötlet is elég egy vállalkozás beindításához, hiszen az interneten minden eszköz adott ahhoz, hogy szeletet hasítsunk ki egy adott piaci dimenzióból, a tevékenységi kör és az ahhoz tartozó piac szempontjainak figyelembevételével.

1% ötlet 99% megvalósítás.

Nem lesz mindenkiből piacvezető, de elvben meg lehet határozni a stratégiáját ami tényekre épül és egyik részről sem lehet kifogást emelni a későbbi már gyakorlati éles működésében. Ahhoz, hogy egy piaci szereplő kiemelkedjen a szektorból, számos feltételnek, szempontoknak kell megfeleltetni.

Konkrétabban: a szempontrendszer 3 fő részből áll cégvezetői szempontok, Google szempontjai, és a felhasználói szempontok. Ez az a 3 alap, amelyekre a feltételek épülnek.

Telefonszám: 06203960292