Seo


A SEO (Search Engine Optimization) jelentése magyarul: keresőoptimalizálás. Azaz a cél: egy adott weboldalt optimális (a legjobb esetben: első) helyre juttatni a keresési listákon. Mivel a felhasználók többnyire az első találati oldalra fókuszálnak, nagy a harc a lista első 10 helyéért.


Mire van szükség a sikeres optimalizáláshoz?

  • a weboldal szövegének optimalizálása a Google algoritmusaihoz
  • a külső hivatkozások (pl. közösségi média, blog) optimalizálása
  • a témához tartozó kulcsszavak megtalálása
  • a meglévő tartalom átalakítás
  • a honlap elemeinek, technikai jellemzőinek módosítása
  • hirdetések elhelyezése
  • linképítés: egyéb honlapokon való megjelenés


Egy céges weboldal, SEO keresőoptimalizálás stratégiájának tervezésénél vagy módosításánál több szempontot kell figyelembe venni.


A 3 legfontosabb alappillér:


1. A teljes kép megértése/A cég feltérképezése

Célunk partnereink bevételeinek szisztematikus növelése a Google termékek és célzott online eszközök alkalmazásával. Tapasztalataink szerint a hatékony együttműködés alapja az összefüggésekre építő közös pontok megtalálása. Ehhez az első lépés egy bizalmi szintű tárgyalás, amelynek fókuszában az információcsere áll. Ekkor történik meg az ügyfél keresőpiacát érintő fő mutatószámok elemzése és közös értékelése, a vizsgált kulcsszavakkal kapcsolatos statisztikai diagramok, összesített keresési trendek áttekintése.


Az első találkozás kulcsfontosságú, hiszen a hatékonyság alapja a cég működésének, céljainak megértése. Ezért másfél, de speciális esetekben (pl. gazdasági társaságok, egészségügyi termékeket forgalmazó cégek esetében) akár négy órát is igénybe vehet.


2. A weblap menüszerkezetének, tartalmának harmonizálása a keresőpiaccal

Fel kell tennünk a legfontosabb kérdéseket: Hol vagyunk most? Hova tartunk? Felvértezve a piacot befolyásoló tényezőkkel kapcsolatos információkkal, megkezdődhet a stratégia kialakítása. Azaz eljött a keresési kulcsszavak és a létrehozandó médiumok meghatározásának ideje.



3. Stratégia kialakítása, megvalósítás, üzemeltetés


Amennyiben sikerül alaposan megismernünk a cég profilját és szolgáltatásait, és közösen meg tudunk határozni egy reális célt, elkezdődhet az építkezés. A megvalósítás mindig több lépcsőben zajlik, hiszen a folyamatok egymásra épülnek. A konstruktív együttműködés eredménye pedig a növekvő mutatókban (forgalom, ismertség) és statisztikákban mutatkozik meg. Fontos azonban leszögezni, hogy az elért sikerek nem jelentik azt, hogy hátradőlhetünk. A piac egyre növekszik, és a konkurencia sem alszik, ezért a jó találati eredmények megtartása éppen olyan fontos, mint azok elérése.


Mivel hosszútávú együttműködésre törekszünk, új partnereinknek kedvezményt is biztosítunk. Az általunk nyújtott hirdetési keret lényege, hogy ügyfelünk egy hónapig nem fizet a hirdetésért, csak a szolgáltatásért. A felmerülő költségeket és a kockázatot mi vállaljuk, mert bízunk magunkban és munkánk eredményességében.