Adwords hirdetés


Együttműködési lépések:

  1. Célok meghatározása

A Google AdWords fiókok vizsgálatakor az első és legfontosabb közös teendő a cég céljainak szóbeli, majd írásbeli meghatározása. Hol tartunk most, és hova szeretnénk eljutni?


  1. Médiumok létrehozása

Cél:

  • gyors és tartós forgalomnövelés
  • a cég ideológiájának további mélyítése a köztudatban

  1. Optimalizálás
  • A landing page szerepe kiemelkedő: fontos, hogy a nyitóoldal figyelemfelkeltő legyen, és az egyedi előnyökre fókuszáljon.
  • A kulcsszavaknak kulcsszerepük van. Az alapszabály: sohasem az ügyfél-igények, hanem a piac határozza meg őket, és mivel az folyamatosan változik, folyamatosan alkalmazkodni kell hozzá.

  1. Hirdetéseket segítő Google médiumok létrehozása, amely segíti az:
  • ügyfélszerzést
  • a forgalom növelését
  • a márka bevezetését